Noen trenger litt kreativ bistand – andre trenger en ekstern kommunikasjonsavdeling
Uansett om du trenger strategisk veiledning, kreative input eller operativ bistand – vi kan bidra der behovet ligger. Vi tilbyr både kommunikasjonstjenester og -rådgiving enten det handler om eide, delte, betalte eller fortjente kanaler.
–
Pressemeldinger og mediehåndtering
Vi har bidratt til flere tusen medieoppslag både i Norge og Europa de siste 14 årene, og har god erfaring med å få kundenes produkter, tjenester, verdier, ansatte og ledere i fokus.
La oss bidra med planlegging, produksjon, innsalg, utsending og rapportering av dine pressemeldinger slik at du når ut til dine målgrupper igjennom redaksjonell media.
Vi kan også tilpasse og sende ut pressemeldinger til relevant media i flere Europeiske land.
Kommunikasjonsstrategier og -planer
Alle bedrifter eller organisasjoner har behov for en oppdatert kommunikasjonsstrategi.
Denne er viktig for å lykkes med en målrettet kommunikasjon mot interessegruppene.
En strategi skal inneholde viktige elementer, så som hensikten og målene med kommunikasjonen, hvordan det skal kommuniseres, hva som skal kommuniseres, hvor det skal kommuniseres, samt ansvarsområdene rundt kommunikasjonen. Strategien skal følges opp med en plan for hvordan kommunikasjonen skal foregå i praksis igjennom året.
Medietracking – vi følger med for deg
Å følge med på all medieomtale kan være omfattende, og krever derfor de riktige digitale verktøyene. Vi kan tilby nasjonal tracking av din medieomtale, og sørger for at du har kontroll på all omtale du får i TV/radio, aviser, i magasiner eller i fagmedia. .
Innholdsmarkedsføring og nyhetsbrev
Tekst, bilder og videoer som skaper interesse og engasjement, er den mest effektive annonseringen som eksisterer.
Å lage innhold som gir leseren nytteverdi er nemlig nøkkelen til å lykkes med å fremme selskap, produkter og tjenester. Dette har vi lang erfaring med, uansett om utgangspunktet er nyhetsbrev, nettsider, native annonser eller trykkede annonser.
Vi vet hvilket innhold som engasjerer mest. La oss hjelpe deg med å skape godt innhold i dine viktigste kanaler.
Nettportaler og landingssider
Nettportalen er din bedrifts ansikt utad: Den må være både visuelt innbydende, informativ og ryddig – og gjenspeile selskapets verdier. En god nettportal behøver ikke være kostbar å utvikle, enten det er en selskapsportal, en produktside eller en prosjektside.
Digital annonsering
Å lykkes med inbound marketing handler om å kombinere de mest treffende budskapene med de mest spennende bildene. Skal du bedre konverteringsraten på dine annonser må alle elementene treffe – uansett kanal eller format.
Vi hjelper deg med å gjøre dine Facebook og LinkedIn annonser mer treffsikre og effektive, slik at du får bedre ROI. Vi tegner og utvikler også dine neste bannerannonser.